Mobilní číšník DATONA poběží na všech nově koupených Android zařízeních přibližně stejně. Je pouze na preferencích samotného uživatele.. cena, velikost obrazovky, výdrž baterie atd.
Nastavení mobilního číšníka
Nutno mít verzi systému DATONA IS s modulem Mobilní číšník, v opačném případě kontaktujte SUPPORT DATONA a domluvte si upgrade Vašeho pokladního systému na tuto verzi.
1) do mobilu si stáhněte aplikaci Mobilní číšník DATONA
2) vyplňte adresu pokladny ve tvaru IP adresa pokladny: PORT. POZOR pokladna musí být spuštěna a online! Zobrazí se Mobilní číšník - přihlášení. Zadejte přihlašovací údaje, kterými se přihlašujete do pokladního systému DATONA IS. Po zadání se vygeneruje č. stanice v systému, které je nutné povolit. Na Tabletu / Mobilním zařízení se zobrazí oznámení: Váš přístup zatím nebyl povolen, kontaktujte manažera! Manažer nebo SUPPORT DATONA v nastavení pokladen povolí stanici mobilu/tabletu.
3) Na pokladně je nutné stáhnout aktuální data ze serveru a provést restart pokladny. Mobilního číšníka můžete nyní začít používat.
DEMO Mobilní číšník
1) do mobilu si stáhněte aplikaci Mobilní číšník DATONA
2) adresu pokladny nevyplňujte a zvolte Spustit. Zobrazí se Mobilní číšník - přihlášení. Zadejte login: demo, heslo: demo.