Poskytujete zákazníkům servisní práce a potřebujete sledovat termíny a evidovat náklady na interní dodávky a náklady na práce dodávané servisními organizacemi? Pokladní systémy DATONA jsou tu pro Vás. Zboží se neodečítá ani nepřičítá na sklady.
Založení servisní zakázky
Vyplníte Datum přijetí, Dnů do vyřízení: přednastaveno 30 dnů - po uložení servisní zakázky systém odpočítává. Zákazník: zadáte proklikem do seznamu zákazníků. Nebylo prodáno IS Datona - pokud nebylo zboží prodáno přes IS Datona (vazby na doklad, na zboží...) ale prodejna nabízí vyřízení servisu. Dále lze zadat Doklad, Množství, Popis závady, Stav přijímaného zboží, Poznámka, Poznámka k zaslání, Poznámka k vyřízení, SN, Datum odeslání, Číslo svozu, Datum vyřízení, Způsob vyřízení: Oprava, Odstoupení od smlouvy, Sleva z nákupní ceny, Výměna, Zamítnutí. Systém automaticky předvolí při založení Stav: 1 Přijato. Odesláním zboží do servisního střediska dodavatele změníte stav na 2 Čeká na vyřízení. Obdržením zakázky zpět změníte na 3 Čeká na předání. Po doplnění způsobu vyřízení a vytištění předávacího protokolu se stav změní na 4 Vyřízeno. Vytisknout lze: Přijímací protokol, Předávací protokol, Tisk kopie účtenky, Tisk kopie účtenky - text.
Evidence servisní zakázky
Pomocí rychlých filtrů lze snadno zobrazit přehledy dle stavu: Nevyřízeno, Vyřízeno, Čeká na předání, Čeká na vyřízení, Přijato, Všechny stavy a dle střediska: Všechna povolená střediska, Aktuální středisko, výčet Vašich středisek na výběr. Snadno (jedním odkazem) lze zobrazit Související doklady, Zákazník, Doklad - zobrazí Servisní doklad a Skladový doklad, pokud byly k této reklamaci založeny, Zboží. Jedním příkazem lze pracovat s reklamací: Čekat na vyřízení, Čekat na předání, Vyřídit.
Hlídání servisních zakázek k vyřízení
systém Vás upozorní 10 dnů (upozorňuje i na servis do tří dnů v závorce) před vyřízením servisní zakázky hláškou. Pokud je servisní zakázka připravena k vydání zákazníkovi, zvolíte Zobrazit servis pro okamžité vyřízení. Zobrazí se evidence servisních zakázek, vyberete servis a stisknete červený příkaz Čekat na předání. Pokud zadáte způsob vyřízení nabídne se Vám červený příkaz Vyřídit. Po zvolení tohoto příkazu se zobrazí dokumenty k vytištění pro Vás a zákazníka.
Historie servisních zakázek
Snadno (jedním odkazem) lze zobrazit Historie - přehled o historii všech reklamací a jednotlivé kroky v časové posloupnosti, výpis jednotlivých procesů reklamací za dané časové období nebo historii vybrané reklamace.